„Mykoliukai“ Anykščiuose

Vasara su „Mykoliukais“ perkopė į antrąja pusę. Besikalbant kilo mintis, kad atostogų metu reikia kuo daugiau pamatyti, patirti naujų įspūdžių, todėl „Mykoliukams“ irgi reikia pakeliauti. Pasitarėm ir nusprendėm, kad dar nesame buvę Anykščiuose. O ten ir pramogų daug, ir galėsime nuostabioje Anykščių Šv. Mato bažnyčioje pagiedoti.

Liepos 30 dieną, iš pačio ryto, tėvelių, choro vadovo Dailiaus Kavalevskio ir tikybos mokytojos Renatos Blusevičienės lydimi Mykoliukai išvyko į Anykščius. Jau iš anksto buvome sudarę pramogų planą, nes norėjome labai daug pamatyti. Pirmiausiai mus pasitiko didingas Puntuko akmuo ir Medžių lajų tako grožis. Pramoginiu Anykščių traukinuku pasivažinėjome po Anykščių šilelį ir miesto centrą, šeimininkavome apverstame name, smagiai skriejome vasarinėmis rogutėmis ir nusikėlėme į „Cosmos“ Paukščių Taką, lankėmės Angelų muziejuje, kopėme į Anykščių bažnyčios bokšte įrengtą apžvalgos aikštelę, o visą turiningą dieną vainikavo vakarinės Šv. Mišios, kuriose „Mykoliukai“ savo giesmėmis šlovino Dievą. Norim padėkoti Anykščių bažnyčios vargoninikui Rimvydui Griauzdei už šiltą „Mykoliukų“ priėmimą.

Grįždami namo, kol dar nesutemo, spėjom aplankyti „Laimės žiburį“ – rašytojo J. Biliūno kapą, o užsukę į Kavarską atsigaivinome ir namo parsivežėm Šv. Jono Krikštytojo šaltinio vandens.

Pavargę namus pasiekėme sutemus, bet labai smagiai, turiningai ir dvasingai praleidę visą dieną.

Kaip visada ačiū „Mykoliukų“ tėveliams už palaikymą, tiems, kas vežė „Mykoliukus“. Ačiū mūsų parapijos klebonui L. Klimui, kad visada pritaria „Mykoliukų“ idėjoms.

O mes, choro vadovas Dailius Kavalevskis ir tikybos mokytoja Renata Blusevičienė, esame labai laimingi, kad turime pačius šauniausius mūsų „Mykoliukus“.